Whoa, it's a lie



I asked Wikipedia, what's LIE?
He (or she) answered my question;

A lie (also called prevarication, falsehood) is a type of deception in the form of an untruthful statement, especially with the intention to deceive others.
To lie is to state something with disregard to the truth with the intention that people will accept the statement as truth.
A liar is a person who is lying, who has previously lied, or who tends by nature to lie repeatedly—even when not necessary.
Lying is typically used to refer to deceptions in oral or written communication. Other forms of deception, such as disguises or forgeries, are generally not considered lies, though the underlying intent may be the same.[citation needed]
Serious lies (such as perjury, fraud, and defamation) are punishable by law.

In Bahasa Indonesia i searched the feeling of the person who get lied by his/her friend(s), bestfriend(s), soulmate, closest person in his/her life, etc.


Enny Dewi said:
ya nie...bnyak hal berkecamuk d dada,marah....,jengkel.....,nangis.....,…
 Dah gitu...q ngak d hargai,d sayang...d perhatikan..apa yg salah dng q...
 Kebohongan..yg bener2 nyakitin hati adalah pilih kasihnya bunda q pd aq dan smua saudara q yg lain.


sakit banget! gak nafsu makan atau ngemil sama sekali. begitu pulang ke rumah,langsung ke kamar n selimutan. dan berat badanku turun drastis, 5kilo dalam 1bulan *bodoh*

 kebohongan yg bener-bener bikin sakit:
 1.mamaku bilang,dia gak akan nikah lagi setelah bercerai. dia bilang, yg ada di hati n hidupnya dia,cuma aku n adikku. tapi ternyata,dia malah ingkar*aku gak tau,itu termasuk bohong atau gak,yg pasti hatiku sakit banget*
 2.mantan pacarku yg paling berkesan di kehidupanku, ternyata dia 'main belakang' sama sahabatku sendiri. aku dibohongin dan dikhianatin 2orang yg kusayangi dalam 1waktu! *walau aku tau,sampai detik ini, tuh cowok n aku masih sama-sama suka, sudah cukup. hatiku udah capek n sakit.buang-buang waktu saja -_-*

So, how?? Do you wanna lying your love one??
If yes?? GO TO HELL!! MySpace




No comments: